Het oplossen van klachten

Onze klachtenprocedure 

We vinden het erg vervelend als iemand een minder goede ervaring heeft gehad. We willen graag in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken en herhaling te voorkomen. 

 

Als je een klacht hebt, moedigen we je aan om deze zo spoedig mogelijk met ons te bespreken. Dat kan bij de begeleider van de activiteit, maar kan ook altijd via ons secretariaat (aanwezig om maandag, dinsdag en donderdag). We nemen elke klacht serieus en gaan zorgvuldig om met jouw zorgen.  

 

Mocht je dat willen, dan kun je ook een formele klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie. Zij zorgen voor een objectieve behandeling.  

 

Wil je meer weten over de procedure of direct een klacht indienen? Klik hier voor meer informatie over de procedure. 

Complimenten geven?

Dat vinden wij ook belangrijk!

Bel ons: +31 6 10 42 34 35

Of stuur een email naar: steunpunt@zelfregie-herstel.nl